torsdag 1 november 2012

Inspiration

Snodde ett citat från Sarahs sida, som Mervi Kärki sa på föreläsningen och det känns så himla rätt, "snart stryper jag dig, eller så går jag in på toaletten!”. Jag har massor av motivation just nu. Jag går långa promenader, jag tränar slalom, vi gör shejpingpass. 

Jag läser Mias blogg varje dag. Och jag blir så imponerade varje gång, för allt är så enkelt om man tänker till och allting faller på plats. Bland annat läste jag på bloggen att man helst skall värma upp innan man sätter igång och tränar, 15 min promenad. Varva ner efter träningen, promenad 15 min. Jag har aldrig tänkt på det förut...


Det är kul att träna igen. Hundarna köper de  nya träningssätten och igår när vi kom hem, somnade dom i soffan och vi tog bara en kort promenad på kvällen. De var lugna, harmoniska, trött och nöjda. Lyckliga.


Jag skall ringa till Jeanette Kraft ikväll och fråga om vi kan träna lite imorgon. Hon skall hjälpa mig med den lille, han är så taggad hela tiden. Dexter blir överlycklig när matte hämtar klickern och ännu gladare om han får springa igenom slalomen som har blivit så mycket bättre, sen Jennie hjälpte mig.


Måste ta mig upp till Christina någon dag och träna lite, det är inte så långt kvar till tävlingen nämligen och jag har kommit på en jättebra övning som jag vill testa. Dessutom har jag köpt löparbyxor som jag gärna vill prova!


Så. Då skall vi ta en promenad.Uppdaterar i helgen med bilder. så, återkom på lördag kväll eller söndag förmiddag!!!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar