fredag 2 november 2012

Idag

Idag gick jag upp tidigt. Gick och mötte Jeanette och Annie och vi gick runt golfen. Slapp det värsta regnet i alla fall. Trevligt att gå och prata, hundarna har roligt och det känns så härligt. På eftermiddgen gick jag med Inger och Tova+Cilla..... inget regn då heller:)
 
Hade planer för helgen, men då behövde pappa bilen så jag fick vackert ändra på planerna. Kanske får jag gjort det jag skulle på söndag. Imorgon blir det långa promenader och träning här hemma. det funkar ju också.....
 
Dexter på långpromenad i regnet runt golfen!

När vi var tre. treenheten. Oskar är ju inte med på bilden. jag skulle inte byta honom för något, men jag saknar Toker ofta.
 
Träningen med Oskar börjar ta form. Han har helt klart ett annat "greppande" än vad Dexter har och bär hemskt gärna på saker, apporterar bollar och annat. Borde bli lite lättare med Apporteringen. Vi får se. Skall få lite hjälp och få ordning på linförigheten. Då kommer saker att falla på plats. Han behöver en bra position!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar