måndag 12 november 2012

Helgen

Helgen har gått fort.... På lördagfm. var jag hos Jeanette Krafft och tränade lite med Oskar, under tiden hade mamma trimmat på Dexter och det är en och annan kal fläck, men det blir jättebra när det växer ut. Dexter har varit väldigt grå på öronen, men nu verkar det som det kommer ut ny SVART päls. Blev några långa promenader, med start redan på fredagmorgon runt golfen.
På kvällen var Kickie och Lasse hemma.

På söndagen åkte jag till MBK för där var det söktävling. Satt och skrev under lydnadsmomentet. Första gången och det var jättekul. Gör jag gärna om.

Imorgon drar jag till Dalskog vid elva och tränar lite inför tävlingen. Har bestämt att jag skall försöka ta mig upp iaf två gånger i veckan nu......

Nu börjar det mörkna, sov en stund på fm. men nu skall jag ut med killarna en sväng. Sedan dax för mat, för allas del!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar