lördag 23 februari 2013

upplevelse

Jag är så tacksam och det var välspenderade pengar att åka till Tvååker. Jag lärde mig så mycket som jag kommer ha användning av hela mitt hundliv. Det är svårt att säga om det har hänt något, men jag tycker att hundarna verkar lite lugnare. Vi har mött lite hundar, men det är långt ifrån hur det var förrut.
 
Jag köpte Jan Fennells dvd, som jag ska titta på så fort jag har tid.

Vi har äntligen fått våra fina västar. Nu syns det vad vi håller på med;-) och lite smygreklam för Sarah.
 
En sak som hände precis:
Hundarna är tysta!!!! Det kom precis en hund för trim eftersom Carina är här. Och det är TYST!!!!!
 
Tänk, det kanske  har hänt något ändå....
 
Nu vill jag ha VÅR, jag och hundarna. Bilden är från sommaren 2012 på Oskar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar