onsdag 6 februari 2013

lite uppdatering

Det är fortfarande inte som vanligt igen, Dexter kan/ska inte gå för mycket. Han är mycket mycket bättre iaf och det är skönt. Pigg och glad alltså.
 
Idag kom Oskars tjänstetäcke. Valde att berställa enbart till honom eftersom det är honom jag tränar uppletande med. Dexter har inget intresse för det över huvudtaget. Dock var det lite förstort. men det gå att sy in lite.
 
 
Det började snöa lite i helgen så nu är det vitt igen, jag tyckte att det var rätt trevligt att snön försvann och passade på att lägga spår till lillen. Det är inte jättelånga spår, han har ju inte spårat på jag vet inte hur länge.... flackade lite i början och markerade väl, han hämtar inte in pinnarna tyvärr. Men jag skall försöka få honom att markera bättre. Någon som har något bra förslag????

Denna bilden är på Jeanettes "lilla" valp, Buddha. Oskar tyckte att han var lite läskig;) men dom kommer säkert komma överens. Hade Dexter i bilen och så gick vi en sväng med de "små".
 
Imorgon bär det troligtvis iväg till Dalskog. Ingen träning, men kanske en promenad med Christina och hundarna. Vi ska kolla på lite tävlingar också.
Lillerud den 16 mars(inoff)
Tomten utanför Falköping den 28 april(inoff)
och
Vänersborg den 12 maj(off)
 Egentligen är det utställning på Resta den dagen, men jag tror att Carina dömer S/S, så då kan vi inte vara med......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar