tisdag 31 januari 2012

Viktigaste

Åh, älskade små pojkar. Jag älskar er så fruktansvärt mycket. Mitt liv hade inte varit någonting utan er. Ni får mig att le och skratta. Ni står ut med att jag gråter och ni står ut med att jag inte alltid orkar. Ni är världens bästa vänner. Jag älskar er. Jag älskar er!!!!

Toker. Du är saknad, så fruktansvärt mycket. Det går inte en dag utan att jag tänker på dej. Du kommer alltid vara den första, du kommer alltid vara den bästa. Jag har inte glömt dig, jag har dig härinne i hjärtat, en alldeles egen plats som ingen når. Där finns våra minnen och vår kärlek.

Hade jag inte haft er. Hade jag inte kunnat andas. Jag hade inte kunnat leva. 
När det fortfarande var vi tre


Alltid, alltid kommer ni vara de viktigaste, familjen och vännerna också såklart. Men, Dexter och Oskar, ni kommer alltid vara bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar