torsdag 2 februari 2012

förlåt

Det snöar. Därför, är det sååååå svårt att få Oskar att göra det han faktiskt skall när man går ut. Han dyker i snön och hoppar och leker. OCH, jag kan inte mer än att le. för han är så jävla söt:) Livet skall vara enkelt, han får väl hoppa och leka då.

Igår prövade Oskar mitt tålamod och jag kan lätt säga att det sprack. Poff. Mötte en hund och han började backa och kom ur halsbandet. Medan jag sprang runt benen på tjejen som hade lyft upp sin hund, mumlandes att de var snälla och allt det där. Det var så pinsamt. PINSAMT. Jag blev arg och rädd. Nästa gång kanske han springer till någon hund som inte är så snäll, och vad händer nästa gång?
Om du, jag vet inte vad du heter, läser detta, ber jag om ursäkt igen, förlåt förlåt förlåt.

gammal pic -2007 cirkus

Det har varit dåligt med träningen det sista. I helgen skall det bli av dock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar