torsdag 12 januari 2012

Rubrik

Dags att uppdatera hundbloggen:)

Igår och idag har vi tokgått, flera timmar. Imorse fick jag fart och vi gick en långis med Jeanette och Annie. Gick hem till mamma och pappa och en tur under eftermiddagen. Imorgon står klubben på dagsordningen, och jag tror att Helén kommer med Raija. Någon mer hoppas jag.

Har hunnit landa hemma nu efter helgerna... gott att vara hemma och vara lite själv med prinsarna faktiskt. Brukar inte gilla att vara själv, men jag har mycket att göra och dagarna flyter på. Det är kul att ha hund och jag njuter av att jag måste ut i alla väder(imorse ÖSTE regnet ner och jag var så våt när jag kom hem) och det mår jag bra av och jag sover gott när jag är mer fysiskt trött.

Igår  var vi hos Carina(uppfödaren, Kennel Lakje's) och trimmade. De sköter sig så bra, lätta att ha med att göra och inte bråk på bordet. Hon tyckte att Dexter ser riktigt fin ut nu och jag längtar till Mamlöutsällningen. efter den är det bara nedräkning till Turkiet och då får de vara hos "morfar".


Sommar vid Vänern, Jag, Dexter och Oskar, 2011


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar