lördag 7 januari 2012

Älskar mina små

Jag saknar  och älskar mina små... härligt att vara hos Zara! Det skall inte dröja så länge till nästa gång. Tar med mig en av mina hundar när jag åker, miljöträna. Då skall vi gå inne i Nordstan och åka spårvagn. Har dock inte bestämt vem som får följa med. Vore intressant med Oskar, men å andra sidan, kanske han blir helt tokig;) Måste ändå erkänna att han har blivit bättre. Sist vi var på klubben och hade mörkeruppletande skällde han bara på Maria, vilket är så trist eftersom det är hon som hjälper mig mest. Jag får ge henne det nya skinnet nästa gång, så de kan kampa lite.

Zara har hjälpt mig med den nya outlocken här på blogspot. Tar väl ett tag innan man kommer på allting, men det verkar lite lättare än den gamla versionen.

Avslutar med en gammal bild.
Carina(Kennel Lakej's, som tyvärr inte har någon hemsida ännu, har fött upp båda grabbarna, här med Dexter i Malmö 2010!


Hej och hopp! nya tag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar