söndag 5 maj 2013

Fint väder och upplet

 
 
 
 
Dexter fick stanna hemma idag när jag och Oskar åkte på upplet med gänget på klubben, när vi kom hem blev det lite gos och kel innan det blev en lång promenad......

Som sagt var det upplet idag med gänget på klubben. Oskar var lite tveksam idag, men han jobbade ändå på bra och gick ut och hämtade upp och kom in med tre föremål och det var vad jag bad honom om. så det var ju bra, dock hade jag velat haft lite mer energi.

Han kom iaf in med lite energi och vi fick leka och kampa lite. Duktig hund!!!! Det var dock ett tag sedan han körde uppletande och han behövde nog påminnas om vad han skulle göra och han gjorde absolut inget dåligt jobb. 
 
Imorgon sticker jag med Jeanette och Buddha till Trestad djurklink igen för han skall röntgas. Jag ska passa på att ta med pojkarna ner också och fixa ett pass till Oskar. Jag har pratat med dom och det var inte farligt dyrt. så.....
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar