onsdag 11 maj 2011

Lek!




















Idag har vi lekt i trädgården. Kastat med "kastpinnen" och hundarna har sprugit och sprungit. Nu sover de gott. Försöker ta lite kort på Oskar, han växer ju så fort och man glömmer allt för fort hur valptiden var. Så i helgen lovar jag att det kommer bilder på båda hundarna.


Imorgon blir det prominix med Jeanette och Annie. Får se hur långt Oskar orkar, får bära honom i perioder. Han är ju fortfarande så liten. Det är lätt att glömma. Mamma och jag gick en promenad tidigare och mamma bar honom då och då. Men Oskar blev "sur" och sprattlade och ålade som en ål. haha=)


Såg många svarta dvärgar på Cupen och jag började tänka på Toker igen, eller jag tänker på honom jämt. Det är en tagg i hjärtat lika mycket som det är bomull. Gud så jag saknar honom.
Försöker tänka på allt positivt vi gjorde, men ibland är det svårt.
När vi var hos veternären, var det samma veterinär och samma rum som då. Hugg i hjärtat.


Nä! Inga fler tårar. Tänka på allt jag lärde mig och hur han var min bästa vän. ALLTID!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar