tisdag 17 maj 2011

blogga om hundarna.



Varför?
Jo. För jag har en valp som växer och blir STÖRRE OCH STÖRRE för var minut som går.


Jo. För att jag tränar både appell, lydnad, agility och rallylydnad och det är kul att dokumentera om hur framstegen går.


Jo. För jag är på utställningar Sverige runt och tävlingar och alla vill väl veta hur det går? RIGHT!



Som sagt, Oskar växer hela tiden och har blivit långbent och tuffsig. Så söt är han. Dexter är underbar att jobba med hela tiden... Jag bloggar om hundarna för min egen del, för att minnas allt. De har gjort om bilddagboken och det är jobbigt att ladda in bilderna där.



Ihelgen blir det läger, men Dexter är i Hässleholm, så jag och Oskar får åka dit. Håll tummarna och tassarna!!!



kärlek och slick på nosen.

1 kommentar:

  1. dina hundar är såååå söta!! kommer och hälsar på er nästa gång jag är i mellerud om du vill? kram!

    SvaraRadera