onsdag 16 juli 2014

snö?







Vågar jag säga att jag saknar hösten? nä, kanske inte än, men bilden är från i vintras på Dexter;) eftersom jag sitter och uppdaterar bloggen på pappas dator och där fanns denna bilden.

Nu har vi ett par veckor när schemat är fulltecknat. På fredag kommer Karolina med sina tjejer och ska vara hos mig tills på tisdag. Det kommer bli ett par fartfyllda dagar med hundar, hundsnack, bad. Sena kvällar och god mat.

På tisdageftermiddag kommer min fina Mia och stannar nog till onsdag. På torsdag ska mamma och jag åka till Dalskog och sätta upp tältet inför lägret den 25-27/7. Dagen efter åker vi norrut. Där ska det slappas ett par dagar och långa promenader och hoppas på ett par spår. Tar i iaf med selar och linor. En hundvecka till!!!! Underbart.

Innan vi åker hemåt stannar vi Svenstavik och är med på en tvådagarnsutställning. Där ska Oskar ställas. 

Ikväll åker mamma med mig upp till Christina så jag får träna lite....... ska bli himla kul.

Jag kommer i vilket fall uppdatera bloggen under veckan och efter lägret!!!! Så håll ögonen öppna så ni inte missar något




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar