söndag 20 januari 2013

inga bilder

tyvärr strejkar min blogg. Jag kan inte ladda in bilder. Jag kan länka till facebook istället. Du behöver inte vara medlem för att se dom. trist ändå att det krånglar. jag börjar tro att jag har laddat in för mycket bilder eller så krånglar bara blogspot allmänt?

Vad har hänt det sista? Inte mycket, därför har jag inte skrivit. Det ligger snö ute och hundarna ÄLSKAR det. Det visar nog bilderna med:)

 Den 15/2 åker jag till Tvååker för första DL-kursen. Skall bli spännande, men lite oroligt eftersom jag väntar på svar på massor av frågor! Men jag hoppas så att det blir bra. Förhoppningsvis kommer steg 2 på Svenska någon gång under året:)

Skulle egentligen dra på uppletande idag, men min käre far tog bilen!!!! Nu är det bara att ta nya tag!!! komma igång med träningen igen. Önskar så att vi hade ett ridhus att kunna träna(allt möjligt) i. Körde agility en dag när det var hårt i marken, och jag tror inte att det är så bra, det måste ju bli som stötar i benen när marken inte sviktar!

Skall snart gå ut med hundarna, igår kväll var det -18 och idag ligger det på nollan. märkligt väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar