lördag 22 december 2012

Problem och GOD JUL

Många människor jag känner har åsikter om mina hundar. Jag vet! tro mig när jag säger att jag VET att jag har problem. Jag jobbar med det varje dag.
Men min syn på det hela är att dom som klagar och säger att jag inte gör någonting åt, har antagligen inte haft en problemhund, vad det än nu må vara för problem. I så fall hade man får höra var och vannan dag.

Det finns även dom som hela tiden talar om för mig vilket dåligt val jag har gjort med mina hundar och jag har lovat mig själv att inte lägga mig i vilken ras man nu skaffar sig. Jag har inte med det att göra. Jag har också åsikter, men jag håller mig för mig själv.

Äsch, nu släpper vi detta för stunden och önskar alla mina hundvänner en riktig GOD JUL & ett gott nytt framgångsrikt år!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar