torsdag 11 oktober 2012

höst och hund-dag


Igår var jag på ett väldigt intressant föredrag för Dog Listiner Mervi Kärki.  Boken på bilden köpte jag där. Nu ser jag fram emot att gå kurs till våren(förhoppningsvis). Man får väldigt mycket tankeställare.... och allt är så självklart när man tänker efter. Tack i alla fall till Mervi och min egen DL, Sarah Ericson som var ansvarig för detta. Det var superkul och lärorikt.

Idag är det riktigt härligt höstväder och jag har varit ute med Jeanette och hennes lillasyster på en långpromenad. Ikväll är det sista gången på agilityn, lite trist, men jag skall träna där någon gång i veckan själv framöver. Måste ju underhålla detta, nästa tävling är hos Christina den 21/10 och nästa större tävling är i Götene....

Skall vila lite, Morten var med hemma efter föreläsningen och vi åt svampsmörgås, det blev rätt sent. Imorse när telefonen trodde jag aldrig jag skulle orka gå upp. Men tillslut så......

Ha en härlig höst och hund-dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar