torsdag 29 december 2011

Gott nytt hundår




championhunden!

Gott nytt hundår!!!!

Vad hände detta året då? Humlan bodde hos oss fram till i Mars, och sedan när jag och mamma kom hem från Kanarieöarna, hämtade vi hem Oskar. Lillbebben. Tanken med våren var att jag skulle tävla, första starten skulle bli cupen! och det blev så också. Dock en tredjeplats, ett andra pris, som inte räknas eftersom det inte är någon officellt.

Dexter blev champion i Sventavik!

Dock blev jag sjuk i augusti/oktober/delar av november. Ingen tävling alls. Vi var uppe på Dalslandscupen med klubben. Otrolig sammanhållning. Tack Melleruds BK och nya tag 2012. Maria har hjälpt mig massor, Jeanette Kraft har hjälpt mig och just nu spårar jag med Monica och Morten och planerar en appellstart.

Cupen är målet för Oskar! LP1 är målet med Dexter.

Gott nytt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar