fredag 11 november 2011

snabb uppdatering





Kortet är från cupen 2011...



Har inte hunnit så mycket som jag hade viljat. Var på klubben i onsdags, men idag satte ryggen stopp för det. Skall träna med Maria i morgon med Oskar, Dexter får följa med och träna lite han med:) Han var så glad i onsdags och det skär i hjärtat att inte kunna göra allt det där man vill. Ändå, ändå, är det så mycket bättre. Nu sätter fysiken stopp för det, någon gång reagerar den väl antar jag.

De mår bra i alla fall, de små odjuren. Oskar är väldig trotsig just nu. Osäker. Jag jobbar på det. STENHÅRT. I onsdags fick Morten gå med honom lite och han skrek hela tiden *skäms* Det ser ju så illa ut. Jag vet ju själv hur man tänker när man möter en hund som håller på sådär. pust.

Nu ikväll är det i alla fall ringträning och jag SKALL orka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar